Середа, 22.11.2017, 23:17
Головна | RSS
Викривач корупції
Зупинимо корупцію разом (соціальна реклама)Новини Юридичного порталу
Меню сайту

Статистика

Ні корупції (соціальна реклама)!

Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

Інформація про стан розгляду поданої органу державної реєстрації прав, нотаріусу заяви (запиту)

Пошук відомостей в ЄДР

Головна » 2014 » Травень » 21 » Спрощення реєстрації прав на нерухоме майно
10:05
Спрощення реєстрації прав на нерухоме майно

Міністерство юстиції України ініціює низку рішень щодо спрощення процедури реєстрації прав на нерухоме майно. Про це під час круглого столу на тему «Реєстраційна служба: коли закінчаться черги на реєстрацію прав на нерухоме майно та їх обтяжень?» заявив Міністр юстиції України Павло Петренко.

«Досі для наших громадян створювалися величезні бюрократичні перепони, пов’язані з реєстрацією прав на власність, яка їм належить. Будувалися величезні корупційні схеми. Тому реєстрація прав на нерухоме майно - масова проблема для українців», - зазначив Павло Петренко.

Міністр наголосив, що однією із найпоширеніших проблем у сфері реєстрації є брак людського ресурсу для вчинення реєстраційних дій. Для вирішення цієї проблеми Мін’юст збирається запровадити практику відрядження у рамках областей до віддалених регіонів, де існує великий обсяг незареєстрованих договорів оренди земельних ділянок, груп реєстраторів.

«Міністерство юстиції планує спільно з представниками громадських організацій розробити графік поїздок по тих районах, де є найбільша проблема з чергами на реєстрацію. Я дав доручення, щоб можна було відряджати групи реєстраторів у рамках області і вони могли проводити реєстрацію більш інтенсивно. Наше завдання вийти на один мільйон реєстраційних операцій в рік», - наголосив Міністр юстиції.

Окремо Павло Петренко зупинився на питанні необхідності внесення змін до відповідного законодавства. Зокрема, мова йде про створення системи електронної реєстрації прав на нерухоме майно.

«Нами ініційовано проект закону, яким передбачається створення системи електронної реєстрації прав на нерухоме майно. Це прибере контакт між державним службовцем і отримувачем послуг, таким чином зменшивши як корупційну складову сфери, так і величезні черги до реєстраторів», - зазначив очільник Мін’юсту.

Окрім того, за словами Павла Петренка, однією із найближчих новацій у роботі ДРС стане передача функцій із вчинення реєстраційних дій більшому колу суб’єктів – нотаріусам та органам місцевого самоврядування.

Громадяни України матимуть змогу отримувати адміністративні послуги на місцях у спеціальних адмінцентрах. Про це, коментуючи прийняту 16.05.2014 Кабінетом Міністрів України Постанову про Деякі питання надання адміністративних послуг.

«Уряд послідовно, на справах демонструє свою готовність до децентралізації влади та відповідно знищення корупції у органах влади. Ми запроваджуємо дуже амбітний проект. Фактично, українці зможуть отримувати всі адміністративні послуги в одному офісі на місцях», - зазначив Міністр юстиції.

Зазначені зміни були ініційовані Міністерством юстиції як таким, що має найбільшу кількість контактів із громадянами, спільно з громадськістю. Це пілотний проект, у рамках якого Мін'юст та інші держструктури передають значну частину своїх повноважень єдиним адмінцентрам.

Так, за словами Павла Петренка, досі близько 50 адміністративних послуг надавалися у розрізнених кабінетах органів влади, а їх корупційна складова сягала десятків мільярдів гривень на рік.

«У колишньої влади не було політичної волі на те, щоб знищити ці мільярдні схеми. Сьогоднішнє ж рішення Уряду, прибрало корупційну складову зі сфери адмінпослуг. Оскільки відтепер документи в громадян прийматиме не виконавець робіт, а адміністратор, який не має жодного відношення до виконання цих робіт, а термін видачі документів буде чітко встановлений», - зазначив Павло Петренко.

За словами Міністра юстиції, Уряд своїм рішенням надав місцевим центрам адмінпослуг якнайширші повноваження.

«Через центри надання адміністративних послуг можливо буде провести реєстрацію або отримати відповідні документи у питаннях підприємництва, речових прав, створення громадських організацій, друкованих ЗМІ. Окрім того, адміністративні центри візьмуть на себе функції паспортних столів, зокрема і у питаннях видачі закордонних паспортів та відповідних документів на дітей», - зазначив Павло Петренко.

Також у адміністративних центрах можна буде отримати документи із землеустрою, дозвільної системи, включаючи питання протипожежної та санітарної безпеки суб’єктів господарювання, тощо.

Павло Петренко також нагадав, що останні роки всі пропозиції із створення єдиних центрів надання адмінпослуг зустрічали опір з боку влади.

«Корупція починається із непрозорості та бюрократії. Коли є черга, з’являється можливість «вирішення питання». На цих засадах роками працювала система. Віднині ми ліквідуємо цю практику. Всі адмінпослуги надаватимуться на місцях у єдиному прозорому офісі», - наголосив очільник Мін’юсту.

-За матеріалами офіційного сайту Міністерства юстиції України-


 


Рекомендувати:
Переглядів: 150 |  Теги:
Історія Томаківського району

Пошук

Календар
«  Травень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Корисні посилання
  • Юридичний портал
  • Міністерство юстиції України

  • Переліки громадських формувань
  • Перелік політичних партій зареєстрованих Томаківським РУЮ
  • Перелік політичних партій легалізованих Томаківським РУЮ
  • Перелік громадських організацій легалізованих Томаківським РУЮ
  • Перелік благодійних організацій зареєстрованих Томаківським РУЮ
  • Перелік профспілкових організацій легалізованих Томаківським РУЮ
  • Єдиний реєстр громадських формувань

  • Викривач корупції © 2015 - 2017 Безкоштовний хостинг uCoz