П`ятниця, 22.09.2017, 23:36
Головна | RSS
Викривач корупції
Зупинимо корупцію разом (соціальна реклама)Новини Юридичного порталу
Меню сайту

Статистика

Ні корупції (соціальна реклама)!

Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

Інформація про стан розгляду поданої органу державної реєстрації прав, нотаріусу заяви (запиту)

Пошук відомостей в ЄДР

Головна » 2015 » Квітень » 23 » Реформування органів юстиції як соціальний ліфт для чесних та фахових співробітників
13:15
Реформування органів юстиції як соціальний ліфт для чесних та фахових співробітників

Міністерство юстиції України проводе масштабну оптимізацію своєї структури. Тривають реформи визначені постановою Кабінету Міністрів України від 21.01.2015 №17 «Питання оптимізації діяльності центральних органів виконавчої влади  системи юстиції», якою ліквідовано Державну виконавчу та Державну реєстраційну служби. Згідно наказу Міністерства юстиції України від 30.01.2015 №115/5 «Деякі питання діяльності територіальних органів Міністерства юстиції України» змінено назву «головних управлінь юстиції» на «головні територіальні управління юстиції».

Нині головними проблемами системи органів юстиції, які спонукають до реформ, є відсутність належної мотивації у співробітників, висока забюрократизованість, побутова корупція на місцях, неефективна організаційна структура управлінь юстиції, а також надлишкова кількість управлінського апарату.

Прибирання дублюючих функцій, скорочення працівників центрального апарату та територіальних органів юстиції вивільнить фінансовий ресурс в розмірі 60 мільйонів гривень, який буде направлено на збільшення заробітних плат співробітників, які працюють в органах юстиції.

У звязку з ліквідацією Державної виконавчої та Державної реєстраційної служби України, начальники обласних управлінь юстиції отримали двох нових заступників, які відповідатимуть за напрямки виконавчої та реєстраційної служби.

Міністерсвом юстиції України 10.02.2015 було оголошено конкурс на заміщення сорока семи вакантних керівних посад в головних територіальних управліннях юстиції. Міністерство юстиції України максимально спростило вимоги до кандидатів на заміщення керівних вакантних посад: це повна вища юридична освіта та п’ять років стажу в галузі права. Ознайомитися з вимогами до учасників конкурсу та переліком документів, які необхідно подати до Міністерства юстиції України та іншими організаційними питаннями можна на веб-сайті Міністерства юстиції України за адресою http://www.minjust.gov.ua/section/288.

На першому етапі це вже було здійснено на рівні областей. Була надана оцінка всім керівникам головних управлінь юстиції, їх заступникам, керівникам державних виконавчих служб, реєстраційних служб. У всіх була можливість перейти в нову структуру, а також можливість отримати підвищення. Але за однієї умови. Якщо посадовці були ефективними в тих складних умовах, які існували в минулому році. Якщо вони не займалися бюрократією, побутовою корупцією, та надавали відповідні сервіси громадянам належним чином.

Питаннями нової кадрової політики опікується Кадрова комісія, яку очолює заступник міністра юстиції України Гія Гецадзе. Окрім того, при Міністерстві юстиції України буде створений Моніторинговий центр. До роботи в цій структурі долучаться фахівці програми USAID та британської аудиторсько-консалтингової компанії Ernst&Young, представники громадських антикорупційних організацій. Протягом реорганізації, яка триватиме близько 4-5 місяців, Центр надаватиме оцінку якості надання послуг органами юстиції через прозору систему - опитування громадян. При виході з органів юстиції працюватимуть мобільні групи, які будуть оцінювати якість роботи відповідних територіальних органів юстиції. Ця оцінка буде врахована при оцінюванні роботи органів юстиції.

Крім того, запроваджується інститут винагороди для державних реєстраторів та поновлення цього інституту для державних виконавців.

При цьому, в сфері реєстрації прав будуть запроваджені збільшення оплати і диференційованої винагороди реєстраторам, які надають якісні послуги та приносять більше коштів до держбюджету. Іншим напрямом реформування цієї сфери протягом 2015 року стане передача частини функцій реєстраційної служби місцевим органам влади. Це спільна відповідальність як керівників, так і його підлеглих. Системні прояви корупції в конкретних управліннях юстиції, їх структурних підрозділах матимуть наслідком повну зміну їх керівного і рядового складу. Оптимізація структури органів юстиції має стати соціальним ліфтом для чесних та фахових співробітників.


Рекомендувати:
Переглядів: 206 |  Теги:
Історія Томаківського району

Пошук

Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Корисні посилання
  • Юридичний портал
  • Міністерство юстиції України

  • Переліки громадських формувань
  • Перелік політичних партій зареєстрованих Томаківським РУЮ
  • Перелік політичних партій легалізованих Томаківським РУЮ
  • Перелік громадських організацій легалізованих Томаківським РУЮ
  • Перелік благодійних організацій зареєстрованих Томаківським РУЮ
  • Перелік профспілкових організацій легалізованих Томаківським РУЮ
  • Єдиний реєстр громадських формувань

  • Викривач корупції © 2015 - 2017 Безкоштовний хостинг uCoz