Понеділок, 20.11.2017, 01:25
Головна | RSS
Викривач корупції
Зупинимо корупцію разом (соціальна реклама)Новини Юридичного порталу
Меню сайту

Статистика

Ні корупції (соціальна реклама)!

Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту

Інформація про стан розгляду поданої органу державної реєстрації прав, нотаріусу заяви (запиту)

Пошук відомостей в ЄДР

Головна » 2015 » Травень » 6 » Проведено робочу зустріч з питань обговорення основних напрямків реформування системи органів юстиції
15:34
Проведено робочу зустріч з питань обговорення основних напрямків реформування системи органів юстиції

З метою ознайомлення з основними напрямами реформування системи органів юстиції, основними напрямками діючих пілотних проектів у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, 06 травня 2015 року начальником Реєстраційної служби Томаківського районного управління юстиції Павленко В.С. було проведено робочу зустріч із заступником голови Томаківської селищної ради Апостоловим Леонідом Валерійовичем, в ході якої було обговорено останні зміни в законодавстві з напрямку надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Зокрема мова йшлася про наступне:

"Апостолов Л.В. - В чому полягає реформа реєстраційної служби?

Павленко В.С. - Реформа реєстраційної служби полягає, перш за все, у запровадженні нових стандартів надання реєстраційних послуг громадянам та суб’єктам господарювання. Це спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція) та знищення побутової корупції.

З метою реалізації цих реформ, на сьогодні вже запроваджено:

1. Отримання усіх необхідних даних у вигляді витягів, довідок чи виписок можна в електронній формі, не виходячи з дому чи на роботі, зайшовши на сайт Міністерства юстиції і оплативши цю послугу своєю платіжною карткою. Усі сформовані електронною системою документи мають такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги з підписом і печаткою реєстратора. Дана послуга ліквідує частину черг, зменшить побутову корупцію;

2. Надання нотаріусам права проводити реєстрацію договорів оренди земельних ділянок сільгосппризначення. Завдяки цьому нововведенню також вдасться зняти частину черг для отримання згаданої адміністративної послуги;

3. Отримання усіма органами державної виконавчої влади інформації з реєстрів і повторно не вимагати від громадян цю інформацію;

4. Прийом та видачу документів у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості посадовими особами органів місцевого самоврядування та Центрів надання адміністративних послуг, нотаріусами;

5. Визначення диференційованих розмірів адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно залежно від суб’єкта (юридична чи фізична особа) та площі об’єкта права власності;

6. Проведення державної реєстрації договорів оренди за принципом екстериторіальності.

Крім того, вже з 22.06.2015 можливо зареєструвати право власності у скорочені строки та визначено розміри плати за їх надання.

Апостолов Л.В. - Яких нововведень чекати у сфері нерухомості?

Павленко В.С. - Концепцією реформування системи реєстрації прав на нерухоме майно, яку було презентовано 12.02.2015 на засіданні Комітету Верховної Ради України з питань економічної політики, визначено реалізацію наступних цілей:

1. Забезпечення можливості подачі всіма особами (на даний час це тільки кадастровий реєстратор та державний виконавець) заяв та документів для проведення державної реєстрації прав в електронній формі;

2. Застосування принципу рівномірного та неупередженого розподілу заяв між державними реєстраторами, що здійснюватиметься за допомогою програмного забезпечення Державного реєстру прав ("принцип рулетки");

3. Забезпечення можливості оскарження рішень державних реєстраторів речових прав на нерухоме майно до вищестоящого органу (на даний час че тільки у судовому порядку);

4. Посилення контролю за дотриманням строків та якістю проведення державної реєстрації прав;

5. Поетапна передача повноважень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно органам місцевого самоврядування.

Апостолов Л.В. - Чи змінено вимоги щодо призначення на посаду державного реєстратора?

Павленко В.С. - Так, на сьогодні спрощено вимоги щодо призначення на посаду державного реєстратора нерухомості та бізнесу - тепер на посаду може бути призначено громадянина України з вищою освітою (юридичне спрямування не обов’язково).

Апостолов Л.В. - Які нововведення у сфері реєстрації бізнесу?

Павленко В.С. - Змінено адміністративний збір за проведення державної реєстрації, за надання відомостей з Реєстру; скорочено строки реєстрації юридичних осіб (у день надходження документів) та фізичних осіб – підприємців (не пізніше наступного робочого дня після надходження документів); встановлені особливості проведення державної реєстрації на підставі електронних документів".

За результатами зустрічі було обговорено і питання залучення представників Реєстраційної служби Томаківського районного управління юстиції у заходах з підвищення правової обізнаності населення, які проводяться Томаківською селищною радою.


Рекомендувати:
Переглядів: 130 |  Теги:
Історія Томаківського району

Пошук

Календар
«  Травень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисні посилання
  • Юридичний портал
  • Міністерство юстиції України

  • Переліки громадських формувань
  • Перелік політичних партій зареєстрованих Томаківським РУЮ
  • Перелік політичних партій легалізованих Томаківським РУЮ
  • Перелік громадських організацій легалізованих Томаківським РУЮ
  • Перелік благодійних організацій зареєстрованих Томаківським РУЮ
  • Перелік профспілкових організацій легалізованих Томаківським РУЮ
  • Єдиний реєстр громадських формувань

  • Викривач корупції © 2015 - 2017 Безкоштовний хостинг uCoz